måndag 29 oktober 2012

Underbara vänner jag har!!




Jag har inte deppat ihop helt... Jag har bara haft väldigt mycket att göra de sista dagarna.
Men jag är väldigt tacksam och blir alldeles varm i hjärtat över vilka finna vänner jag har! Tack alla ni som hört av er och stöttat, uppmuntrat, och peppat mig. Det känns så bra! Ett fång ljuvliga rosor vill jag ge er, var och en...


Nu har höstlovet börjat och det är full aktivitet! Idag har maken varit hemma med barnen, då barnomsorgen varit stängd. Synd att det har regnat som bara den, så de har inte haft lust att vara ute.
Denna veckan är alla fyra barnen hemma, stora sonen är hemma från storstaden hela veckan, och det är så mysigt!
Nu ska jag ta en kopp tea med min man innan, han ska åka och hämta mellankillen från träningen.


Stor Kram Marie

Inga kommentarer: