måndag 5 november 2012

Margret Thatcher och Marilyn Monroe




Ja, tänk vilka vändningar livet kan ta ibland.
Då sitter jag här, drygt en månad senare, hemma i soffan istället för på mitt härliga arbete. Men jag har en plan, jag har ambitioner och en stark vilja! Snart, kommer det bli min tur igen. Min "karriär" är inte slut på något vis, den har bara tagit en paus. Och under tiden riktar jag fullt fokus på juridikstudierna som jag har kvar. Inte juridik som rättsjuridik i den bemärkelsen, utan affärsjuridik inom företagande. Ett väldigt intressant ämne, som jag kommer till stor nytta, både i arbetslivet och privat.


Ny kudde i soffan, matchar dagens film!

Snart är det dags för lite lunch, och jag tänkte göra en repris av gårdagens middag. Det får bli en sallad med kallrökt lax och annat gott. Sen ska jag njuta av två tjejfilmer jag hyrt. De har båda fått väldigt bra recensioner och vad passar inte bättre än att krypa upp i soffan, och ladda batterierna, så jag får lite ny energi att påbörja mina planer! :)




Kram Marie

Inga kommentarer: