fredag 28 december 2012

En ny kärlek!




Ja, nu menar jag inte att jag ska byta ut mannen.. för honom vill jag inte vara utan!
Utan jag menar såklart min nya kamera! :)
Jag har aldrig ägt en bra kamera, framförallt inte en systemkamera. Så när jag öppnade mitt paket blev jag överlycklig! Nu ska jag bara lära mig att fota med den.

Jag får kika på hur bilderna ser ut på andra inspirerande bloggar och snappa upp lite tips här och där. Kanske någon vänlig själ har några bra tips att dela med sig, till en total nybörjare som jag själv!?

"fasters goa lilla tomtenissa"

Julen har spenderats en del hos mina föräldrar som bor i Göteborg. Vi har ätit gott och jag tog en sväng ut på kajpromenaden, för att testa kameran i mörker. Staden är ju så otroligt vacker på kvällen med alla ljus som lyser i mörkret överallt. :)



mormor och prinsessan

konst...

julstämning!!


Ha en fin helg!

Kram Marie

Inga kommentarer: