onsdag 12 december 2012

121212

Ett magiskt datum säger många.. :) Jag satt just och funderade på, undra hur många som gifter sig idag.. det är ju ett speciellt datum! Ett datum som kanske bringar både tur och kärlek, vem vet!?



Igår hade vi pepparkaksbak med minstingarna. Här är pepparkaksgubbar Välkomna! :)
 Stora sönerna var i storstaden och träffade sin pappa... lite tråkigt att de inte var med, tyckte vi och småsyskonen. Men det är ju så att man måste dela med sig ibland. Framför allt måste jag börja acceptera att de blir äldre och kanske inte alltid vill vara med på våra små traditioner. ;)




I bakgrunden spelar vi Andrea Bocelli, My Christmas. Det är så mysigt med lite soft julmusik i bakgrunden. Börjar förbereda inför luciafirande imorgon.. Nattlinne som ska strykas och krona som ska testas. *ljuvligt*

Snart ska jag sätta mig med böckerna, för imorgon har jag min sista tenta i juridiken... Ingen ro ingen vila!


Ha en fin dag!

Kram Marie

Inga kommentarer: