söndag 23 december 2012

Till alla er anonyma läsare...

Vill jag bara säga: Det är såå roligt att ni tittar in till min lilla blogg och att besöksräknaren tickar på! Även om kommentarerna lyser med sin frånvaro.. ;)
Och jag önskar Er alla en...


Nu är det förberedelser som gäller, innan hela härliga släkten kommer hit imorgon.
Idag ska jag göra ugnstekt kalkon till middag och ikväll njuter vi av en ostbricka och lite rött vin till uppesittarkvällen.
Alla paket är inslagna och ligger och väntar under granen. Utanför fönstret är det ett någorlunda vintrigt landskap fortfarande... mysfaktorn är hög och julstämningen har sedan länge infunnit sig.
Njut av julhelgen nu, så ses vi snart!






Kram Marie


3 kommentarer:

Sabina sa...

God Jul till dig och din familj!

kram Sabina

Villa Björkenäs Backen sa...

En god jul till dig med !
Julkramar från mig

Villa Humlebo sa...

Tack! Detsamma till er!

Kramar Marie