fredag 25 januari 2013

Dagens Tips!

Wooohoooo!!! Jag måste bara göra ett inlägg till...



Jag älskar ju att åka skidor och då är bra kläder och accessoarer ett måste, eller hur!? Just nu går jag och drömmer om att köpa nya skidor från K2... :)
Men så fick jag syn på dessa skönheter från Gucci! *klick, klick*



Just nu finns dessa till extra bra pris här! Men det gäller att hänga på låset, för mycket tar slut väldigt fort!
Idag har de även kampanj på UGG Australia!!! Blir du medlem kan man göra många superfina fynd! Och det kostar inget att bli medlem. Inget skräp, bara kvalité!!

Nästa vinter är det jag som susar ner för backarna i mina nya urläckra skidglasögon från Gucci! :)

... och förhoppningsvis nya fina skidor..! ;)


Kram Marie

1 kommentar:

Fnulan sa...

Jag ville ha mer sorter av Ugg:sen.. Synd men det kommer nog fler ggr!

Puss!