onsdag 9 januari 2013

Mina väninnor!

Mina väninnor betyder väldigt mycket för mig.



Jag har en handfull bästa väninnor som jag träffar då och då. Jag är inte den som sitter i telefon och pratar i timmar, det har jag aldrig varit. Jag ses hellre över en kopp kaffe och pratar ikapp vad som hänt sen sist.
Mina väninnor är ambitiösa, företagsamma, vackra mammor och fruar, som liksom jag har en välfylld agenda. Vi kanske inte ses så ofta som man skulle vilja... alla har jobb och familj att tänka på också. Då blir det inte så mycket social tid över.
Men när vi väl ses, har vi hur mycket som helst att prata om! *härligt!*


På tal om det ska jag nog tvinga till mig en kopp kaffe hos min barndomsväninna som spenderat alldeles för lång tid i solen... man kan ju inte gotta sig hur länge som helst när vi andra går här och huttrar! hihihi.....


Ha en fin dag!


Kram Marie

Inga kommentarer: