måndag 7 januari 2013

Välkommen vardag!



Ny vecka nya utmaningar!
Åh, vad skönt det är att vara tillbaka i vardagen! Här har vi hela familjen vänt på dygnet och lyxat till det med långa sovmorgonar och sen frukost. Det är mysigt ett tag, men dagarna blir så korta och jag tycker inte att jag får mycket gjort. Nu äntligen är det slut på det. *ler*



Idag har barnomsorgen stängt, så detta är sista dagen barnen har på sitt jullov, innan skolorna startar imorgon. Jag tror att de längtar efter sin kompisar, allihop!

På morgonen idag, hade jag inskrivning på Campus här i småstaden. Jag skall läsa några nya kurser, där jag kommer tenta av, tre av fyra inom kort. Det är betygen jag är ute efter egentligen... Men eftersom jag inte vet om det blir arbete, eller när... så har jag detta att fokusera på så länge!
Jag avskyr att vara sysslolös, så jag måste hitta på något. *ler*


Dessutom ska jag hoppa in och arbeta på Redovisningsbyrån, nu när det är extra mycket att göra. Det är skönt att få sätta sig och göra lite nytta, känna att någon behöver min kompetens...

Här har jag stooora högar med papper att fortsätta gå igenom, jag skall göra mitt bokslut och lite annat smått och gott. Ett kärt besvär!


Kram Marie

Inga kommentarer: