torsdag 24 januari 2013

Vipp 2013!

Vipp pedalhink, papperskorg

Varje år lanserar Vipp en ny färg på sin ursnygga pedalhinkar och andra produkter.
I år 2013, kommer färgen Ray of Grey. Så smakfull och stilig! Den skulle få flytta in hos mig närsomhelst!! Var jag nu skulle ställa den...jo, nu vet jag! Byta ut blöjhinken från ÖoB, till en exklusiv Vipp istället!?

Maken tycker att denna från Brabantia är cool, och skulle kunna tänka sig den... Njaaa... cool kanske, men jag skulle nog hellre välja en elegant grå från Vipp! ;)

Frapp.se

Nu på morgonen har jag varit med lill-killen och hans klass i ishallen. Fyra klasser skulle åka skridskor samtidigt! Det var många små barn som behövde hjälp att snöra på sig skridskorna...
Sonen tyckte det var skönt att de flesta inte heller kunde åka så bra! ;)
Faktum var att de ramlade som käglor på isen.. hihihi.... Jag fick kämpa för att hålla mig för skratt ibland!! Det ser ju så himla roligt ut! :)
Tillslut gav man upp och nästan ålade sig fram på isen en stund, tills man nådde sargen och kunde ta en välbehövlig fikapaus. *sötungar!*

Nu ska jag återgå till studierna! Ha en fin dag i solen!


Kram Marie

Inga kommentarer: