fredag 24 maj 2013

Välkommen Fredag!




Nu känner jag mig glad och något lättad.
Jag skrev min näst sista tenta igår och det kändes som att det gick bra. Senare på eftermiddagen fick jag ett mail från min lärare att det var full pott, ett A i betyg på tentan vilket ger ett A i kursbetyg! *lycklig*

Vilken härlig känsla det är att sätta sig i skolbänken i vuxen ålder och få bekräftelse på att man är bra på det man faktiskt brinner för. Nu återstår bara en kurs, som ska avklaras under sommaren och tentas in i augusti. Därefter väntar högskolan. *fingers crossed!*






Förbereder fredagsmyset med chokladdoppade jordgubbar och ömsom pluggar inför nästa veckas tenta, ömsom städar när huvudet behöver en paus. Har dessutom skrivit klart mitt inlämningsarbete och mailat över till min lärare. Nu väntar jag bara på att han ska läsa igenom det och förhoppningsvis godkänna det som färdigt och bra! ;)

Önskar er en mysig helg, och på återseende!


Inga kommentarer: