måndag 17 juni 2013

Vi ändrar om lite...




Vilken underbar helg vi haft!! Vår lilla prinsessa fyllde 4 år igår och kalaset gick i rosa tema för hela slanten. Hon ääälskar rosa säger hon! :) Och med tre pojkar är jag inte sen att köpa allt hon önskar i rosa.. hennes favorit!

Själv älskar jag blått, vitt och grått. Både i inredning och kläder. Jag försöker köpa lite annat än rosa till henne och det gillar hon också som tur är! Ni vet väl hur bestämd en liten fyraåring kan vara...?! ;)


I helgen har vi flyttat om och ändrat lite här hemma. Jag fyndade en ny byrå till hallen och den ska få sig några varv med penseln. Möbler har fått byta plats och vi skissar på lite planer för vad vi vill ha...
Vi är rörande överens om att inget nytt projekt ska påbörjas inomhus, utan nu är det utsidan som gäller under sommaren.

Jag och barnen kommer spendera mycket tid vid vårt SommarParadis vid havet. Maken får på så sätt snickra ifred och livet blir enklare när man får pyssla ostört. Under tiden njuter jag och barnen av sommaren vid havet, med sand mellan tårna och saltstänk i håret. Man kan ha det sämre! :)



Kram Marie

Inga kommentarer: