måndag 21 oktober 2013

Bara en i mängden!




Min lilla blogg. Bara en i mängden av alla fantastiska bloggar.
En stor förändring har skett, jag har öppnat ett helt nytt kapitel i mitt liv. Det känns så häftigt. Jag har inre balans och harmoni. Små och stora förändringar, alla till det posivtiva. Rökfri. Lycklig!


Tiden är annorlunda, jag har inte fler timmar på dygnet. Jag utnyttjar dem bara bättre. Jag har gjort många medvetna val, vilket ger mig mer glädje och energi. Orkar vara jag, orkar vara mamma och fru, orkar vara vän, en vän som finns och har tid. Har du tid för mig?


Regnet vill inte avta och det är höst utanför fönstret. Framför mig har jag mina böcker. Fastighetsrätt, civilrätt, ekonomistyrning. Jag älskar den kompetens studierna ger mig. De kommer ge mig fina betyg och en examen. En högskoleexamen. Allt började hos min väninna över en kopp kaffe. Kärlek.



Inga kommentarer: