fredag 1 augusti 2008

Underbar sommar!!



Jag har fortfarande semester! Men vi bygger fortfarande för glatta livet...! Min älskling bygger på hela tiden och kämpar, medan jag försöker få lite ny energi! Vi har byggt non stop i snart tre veckor och det börjar ta på krafterna.... jag försöker komma igång, men det är lite segt just nu.

För tillfället har vi dragit färdigt all el i vardagsrummet och har börjat klä väggarna. Jag står och målar innertak och råspont till väggarna i 30 graders värme!! Puhh! Luften står fullkomligt still i bygget! På måndag ska jag i allafall beställa tapeter till kontor/gästrum och vardagsrummet... det ska bli roligt! :0)

Mannen är just nu iväg och handlar lite, så då smyger jag in här en liten stund... ;0)
Oooops! Måste sluta... vi ses snart! ;0)


Stor sommarkram på er!

1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Hihi, här blir det nog också att "smyga" sig till datorn ibland, ska jag erkänna!
Lycka till med byggandet!