torsdag 9 oktober 2008

Julmässa!


Idag har jag varit på godismässa med nya ägaren till butiken. Jag och min kollega från tårtföretaget var också med! Även vi hittade ett och annat att ha i våran butik till jul! Det är roligt! Det bjöds även på årets första julbord!! Gott! Första julmusten och nybakat vörtbröd, skinka och god senap och mycket mer som hör julbordet till. Självklart beställde vi en hel del julgodis till min fd. godisbutik. Det är ju lite speciellt att beställa till jul! Så jag lovade att följa med och hjälpa henne på vägen lite. Det finns ju såå mycket att välja på...! ;o)

Malaco/Leaf var vänliga nog att skänka mig varsin "Giant PEZ" till killarna! Tack så mycket för det!! Lill-killen fick den med Nalle Puh på.. Och vi hade en hel del prover på nya produkter hem. Så här ska provsmakas i helgen!!



Må så gott! Så ses vi efter helgen, snickra och måla, ni vet....

Inga kommentarer: