tisdag 25 november 2008

Julstämning i Villa Humlebo!


Utanför har den allra första snön lagt sig... tom grusvägen är vit...

Julstämningen börjar sprida sig i mitt sinne.. Ikväll skulle jag och min kollega haft julmodellering på Aspenäs Herrgård, men hon fick åka själv då jag inte hade någon barnvakt. På lördag ska vi dit igen och då är det julstuga hela dagen! Det ska bli så himla mysigt!!

På jobbet råder julkaos, då tårtbeställningar ska göras samtidigt som vi ska förbereda inför julstugan på lördag. Vi ska göra pepparkaks-slädar fyllda med läckra praliner! Vi ska spritsa stora pepparkakshjärtan mm. Och planera vad gästerna ska få prova på att modellera...

Ikväll har jag sytt julgardiner till köket och placerat julblommor i fönstret.. så lite julstämning börjar det bli även i det rådande byggkaoset.


Må så gott!

1 kommentar:

IKT i min vardag sa...

Hej!

Det hörs att du har fullt upp men också väldigt roligt:)
Mmmmm...en sådan släde skulle man ha ;)

Kram