måndag 8 juni 2009

Köksblandare!


Vi har ett underbart kök från Marbodal som jag inte visat så mycket av ännu.... men det kommer... jag lovar!

Där sitter en blandare i gammaldags stil, från Mora, med två kranar. Jag tycker den är jättefin! Det gör nog sambon med , men får han bestämma, vill han ha engreppsblandare. Och det kan han ju få tro; att han får bestämma... ;o) Utseende på blandaren bestämmer jag, annars byter vi inte ut den! :oD


Så nu har jag visat honom en tänkbar ersättare och det är denna:


Översta bilden hittade jag på google, vet inte vart dessvärre! :o(

2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Ja, den var fin. Har även sett att Mora har fina blandare till badrum också (för oss som inte har tålamod att mixa ihop varmt och kallt. Kan bli ett framtida inköp...

Unknown sa...

Hej

Den där blandaren finns på nacka byggnadsvård.
http://www.nackabyggnadsvard.se/
Vi är också på jakt efter nytt till
köket och engreppsblandare är praktiskt

2460 pix