tisdag 4 augusti 2009

Första dagen på dagis! ♥

Idag började lill-killen på dagis igen! Åh, vad han har längtat!! Hans bästa kompis var också där, så lyckan var total! Kompisen har även han börjat gå på toaletten istället för blöja, nu under sommaren, stora killar nu! :o) För våran stora lill-kille gick det jättebra! Ingen olycka, trots att han skulle vara fin såhär första dagen på dagis, och klädde på sig nystruken skjorta och jeans. Jag tänkte givetvis att mjukisbyxor hade varit en bra idé, men det tyckte uppenbarligen inte han...! .. och se, det gick ju hur bra som helst! ♥


Prinsessan ♥ och jag passade på att spana in rean på Allum en liten sväng. Hittade en söt rosa :o) jacka för endast 65kr! Ett litet fynd..! Vi hade inte så mycket tid på oss innan det var dax att hämta storebror igen, men vi återkommer när butikerna är fyllda med alla nyheter!

Jag har span på en jacka från Didrikson som ska komma i höst! Behöver verkligen fräscha upp min garderob när gravidkilona är borta!! ...om ett år eller så... ;o)


ps. tänkte hålla igång min matblogg oxå, kika gärna in där!


Kram Mia

Inga kommentarer: