måndag 3 augusti 2009

Vart tog sommaren vägen?!

Nu är semestern slut och man kastas raskt in i vardagen igen! Önskar som alltid att semestern och sommaren kunde vara liiite längre, och sambon ♥ ledig ett tag till. Men någon måste ju jobba och det blir inte jag, jag ska vara mammaledig! ♥


Har samlat på mig lite "inläggs-material" och jag börjar med det lilla byggprojektet som jag pratat om. Så här har det sett ut:



Och så här ser det ut nu:





Som ni ser är det inte riktigt klart ännu. Bla. ska sandlådan fyllas färdigt när båten/lekstugan målats en gång till. En dörr ska byggas och en liten affärsdisk i "fönstret", runt sandlådan ska vi sätta en sittbräda mm. Ställningen över sandlådan är till för att sätta ett soltak över! Sen återstår lite annat smått och gott... Återkommer till denna lite senare! ♥


2 kommentarer:

Skattelyckan sa...

Samma här. Älsklingen har börjat jobba och helt plötsligt var vardagen över en igen. Så ska det regna också...Ni är i alla fall så välkommna att bygga en likadan båt hos oss.

Nettan sa...

Tack, ja nu är jag tebax igen !
Vad fint du fått det på din blogg & vilken härlig header du fått till =).

Har mailat dig en " fil " på hur du byter typsnitt.
Hoppas du fixar det !

Kram Nettan