fredag 28 augusti 2009

Mia goes GI!


Om ni har läst i min andra blogg, har jag börjat med att testa GI-metoden. Resultatet har inte låtit vänta på sig..! ;o)
Vill ni följa min resa mot mitt smalare jag, är ni Välkomna in på den andra bloggen, följ mig..

I helgen fortsätter jag med min köpmandisk. Det går ju inte så fort med mina projekt när man har en liten tös att gosa med! :o)

Mannen fortsätter nog med att måla köksgolvet för det verkar som att vädret fortsätter bjuda på regn... Åh, ni ska få se det... det blir sååå fint! Har spanat in passande mattor till köket sen... härliga Nyblom o. Kollén... min Pappelina som ligger där idag, får nog flytta ut till tvättstugan!

Have a faboulus weekend! ♥

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hallojsan!!!
Kör med gi för tillfället..less på att stäändigt se gravid ut!!!
Hej tjolahopp!

Ha en fin vecka!
kramelikram ♥ mamma millan