onsdag 26 augusti 2009

Ljust & fint! ♥



Vi borde verkligen fortsätta med att sätta fasad på huset, men...i väntan på hjälp vid sågen... (morfar... ;o)) och hyfsat väder, gör vi lite andra projekt inomhus istället. Som att börja måla golvet vitt! ♥


Så nu är jag tillbaka med att kvistlacka golvet först.. det är nog f-nimej det tråkigaste som finns..!!! att ligga med ändan i vädret och dutta på varenda liten kvistjäkel... Hela golvet ser ut att ha fått fläcktyfus eller nå´t. Men sen må ni tro, blir det såååå snyggt!


På bilderna nedan är det målat två gånger och nu återstår det bara en strykning till! Me like!! ♥

Vi hörs snart! ♥

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej...så kul du kika in!! O vad kul att du med är 4 barns mor..kände mig ganska ensam om det, folk tycker man är konstig som skaffar så många...men i blogg världen är det ju många som har 4 kids!!:)


så fint ni gör...härlig trapp..vi har med ledbelysning i vår...snygg!

kramelikramisar millemamma♥

Nettan sa...

Ja tala inte om kvistlack, måste jag med göra sen när panelen i hallen ska målas.
Vet inte om jag behöver, men gör det ändå för att va på den säkra sidan =).

Ditt blir iallafall snyggt !
Kram Nettan

Sandkorn och sötvatten. sa...

Åh vad läckert det är med vitt golv *suckar avundsjukt* ibland ångrar jag att vi har lagt mörkt golv i hela lägenheten, vitt är så snyggt! Nästa lägenhet så..... :)