fredag 21 augusti 2009

♥ Nu blir det fredagsmyyys! ♥



Äntligen helg och lite skön sovmorgon väntar... De stora killarna åker iväg till sin pappa och det känns alltid lika tomt när dom är borta! Lika bra att hålla sig sysselsatt, och det har vi inga problem med, med två småsyskon kvar i huset! :0)
Så medan mannen jobbar, tänkte jag städa och tvätta lite inför helgen. Och så ska jag plocka fram penseln och måla köpmandisken vi köpte på blocket. Visar er den när den är vit och fin, inte som nu i furu...
Som grädde på moset ska jag ta hand om lill-killens rum, jag hann inte med det när jag hade tänkt. Så kan det bli... mao ingen ro, ingen vila! ;o)
Som fredagsmys framför tv:n hade jag gärna ätit en plocktallrik med lite kallskuret och någon god ost, några oliver och soltorkade tomater.. mums..!


Önskar er en trevlig helg! ♥

1 kommentar:

Stina sa...

Ja, nu blir det skönt med fredag.:-)

Siffrorna köpte jag hos countrybymail.se för ganska länge sedan.