onsdag 28 juli 2010

Ilse Jacobsen




Mitt i sommaren är vi, ändå längtar jag lite till hösten. När kvällarna fortfarande är lite ljumma och man kan sitta på altanen, insvept i en filt och något gott i glaset! *kärlek*
Längtar till att kunna dra på mig jeans och en skön tunika, från någon ny kollektion... Till det skulle jag gärna stoppa ner fötterna i ett par ursnygga gummistövlar från Ilse Jacobsen! Svarta ska de vara! Dessa är lite vidare i skaftet, (än andra modeller) och passar mina vader perfekt! Såg att det även finns värmande strumpor att köpa till... så bättre kan det inte bli. =)

 God kväll! Kram Mia



1 kommentar:

StrandviksVillan sa...

Snygga stövlar!
Jag längtar inte alls efter hösten ännu, det får gärna dröja läääänge. Fast... visst är det lite skönt att kvällarna blir lite mörkare ;)