torsdag 29 juli 2010

vackra Österlen



Min väninna säger ibland att Sverige börjar vi Hallandsåsen! Och jag kan bara hålla med henne! Skåne och Österlen var väldigt vackert! Vi återvänder gärna dit. =)
Vi åkte husbil tillsammans med mina föräldrar, och det är väldigt skönt att slippa ligga kvar på samma ställe. Det är en frihetskänsla att kunna stanna när man vill och njuta av omgivningen i sin egen takt..


Vi besökte bla. Kiviks musteri, där vi också köpte med oss lite gott att dricka. En liten receptfolder fick också följa med hem... deras äpplekaka var gudomlig!


Ystad hade jag gärna stannat kvar längre i, men dit ska vi kanske åka till våren igen....



Lillprinsen har fortfarande feber, så vi ska vara här hemma och pula lite. Ha en fortsatt bra dag!

Kram Mia

6 kommentarer:

Stina sa...

Så mysigt. Jag har bott i Simrishamn och jobbat för Kiviks musteri när jag var ung.;-) Kram Stina som är såååå senil. haha...

AG sa...

Det ser kjempeflott ut! Jeg har aldri vært så langt sør i Sverige, men disse bildene gjorde det veldig fristende:)
Ha en fin kveld!
Klem AG

Birgitta sa...

Jag håller med dig Marie, vad fint det är på Österlen. Fina bilder du har satt in! Kram Mamma

camilla sa...

Hej! Vad kul att jag vann, hittar inte din mail :(

Camilla sa...

Skit, nu såg jag att du lagt till din mailadress i din kommentar!
Glömde berätta att tack vare Dig har jag köpt 7 plagg från Desigual! Mitt nya favvomärke! Så smidigt att beställa från Sid & Sally, kommer på 2 dagar! Tack för det vännen!
Camilla

Villa Humlebo sa...

Visst är Desigual ett häftigt märke!
Dom har mycket snyggt både till oss kvinnor och männen.. =)

Kram Mia