onsdag 25 augusti 2010

barn i fokus


Idag har jag varit på Volvo och beställt en ny bilbarnstol. Lillan använder fortfarande babyskyddet, och hon har ännu inte vuxit ur det... Ja, hon är liten till växten vår lilla prinsessa. Men nu har hon börjat äta ordentligt, så hon växer väl till sig! Men för att hon ska sitta bekvämare, är det ändå dags att byta.
Vi kör Volvo både jag och kärleken, svart ska det va! ;) Bilbarnstolen kommer från Volvo och har matchande färg; svart och grå. Det blir enkelt att flytta stolen mellan bilarna om det behövs...

En annan barnstol jag är lite sugen på, är denna från Brio! Stolen finns i olika färger och heter Grow. Vi suktar givetvis efter en vit! Hennes andra snygga stol från Ikea, kallade de ju tillbaka av säkerhetsskäl.. :(

För tillfället har vi en vanlig tråkig från Ikea... Så den här hade jag gärna shoppat med mig hem.


Ha en skön kväll! nattinatti!


Inga kommentarer: