torsdag 26 augusti 2010

Byggvecka!



Gó kväll alla söta!

Nu ska jag och kärleken ha en vecka ledigt för att snickra och måla. Jag ska även sy och piffa lite.
Så vi har en vecka på oss att köra järnet med utsidan bla inför hösten och vintern. Förhoppningsvis får vi bra väder, för jag har tänkt att jag ska kunna måla lite fasad bla.
Ni våra nära och kära får gärna komma förbi och ge oss ett handtag! ;) Annars får ni vänta tills vi har grejat färdigt innan vi kan vara sociala igen... =D

I och med detta, kommer bloggen inte uppdateras så flitigt... jag återkommer när arbetsveckan är över.

Ha en underbar helg och en skön kommande vecka!!

Kramkram Mia

2 kommentarer:

StrandviksVillan sa...

Lycka till!
Det brukar ju ta längre tid än man tror allting, men en vecka är en bra start!

Villa Humlebo sa...

Tack! Är det bara bra väder, ska vi nog få gjort en del.. ialla fall det vi tänkt göra. =)