fredag 19 november 2010

Lexington


God morgon!


Idag steg jag upp före småttingarna och hann äta frukost i skenet av tända stearinljus, alldeles själv! Såå mysigt att mjukstarta dagen.

I helgen ska vi färdigställa vårt lilla projekt, skafferiet! Kärleken har lagt golvet, satt upp alla hyllor, så nu ska hyllorna målas och vi ska tapetsera fondväggen. Jag hittade en underbar tapet från Masion Decor, som jag bara måste ha in där! Så detta ska vi roa oss med... Sen kommer det bästa, att bära in alla saker som ska vara där!

Lexington har släppt en Holliday Collection, en charmigt amerikansk sådan! Jag älskar Lexington och några smågrejer från den nya kollektionen ska få flytta in till oss! Det fanns mycket jag skulle vilja ha, men nu väntar jag med shoppingen lite tills vi kommer till England.

Under helgen nu, ska jag få upp mina nya julgardiner och ta fram adventsljusstakarna. Det blir en vecka tidigt, men vi åker på torsdag och kommer hem vid midnatt på söndag, då det är första advent.
Småttingarna ska vara här hemma med farmor och farfar! De stora killarna åker till sin pappa.. så då vet vi att alla barnen har det bra, medan vi är borta!

Ha en superskön fredag!
Kram Mia

ps. alla bilder är lånade från Lexington.com

Inga kommentarer: