lördag 20 november 2010

Pilaster och Kokböcker



God morgon!

Idag ska jag jobba, men tänkte titta in här först på en liten snabbvisit. Hoppas helgen börjat bra!
Vår lilla prinsessa är på bättringsvägen, men det har varit väldigt långdragit denna gången... =(

Medan hon sov middag igår, hann jag putsa köksfönsterna och sätta upp våra nya gardiner. Det blev sååå fint!! Innan käleken kom hem tände jag en brasa och tände massa stearinljus runt om i huset. Han tyckte det var väldigt mysigt att komma hem! *love*
Sen åt vi en god middag framför brasan... och bara njöt av att det äntligen är helg!

I några dagar har jag väntat på att kärleken skulle hjälpa mig att sätta upp min nya Pilaster-hylla. Jag ville ha en vit, och den ska fyllas med kokböcker. Alla mina kokböcker får dock inte plats.. några vilar på mina tavellister i köket, resten står i ett skåp. Jag älskar kokböcker!! ...så många böcker blir det! ;)

Ha en skön lördag! Och ta hand om er!
Kram Mia

3 kommentarer:

Limetwig sa...

Pilaster är en smart förvaringslösning!
Oh så snygga fönster ni har... Lister, karm och spröjs! Helt i min stil :)
Hoppas du får en skön helg! Åse

Villa Humlebo sa...

Tack!

Jag önskar dig detsamma!
kram Mia

Birgitta sa...

Vad fint det ser ut Marie,bra att Izabelle börjar bli bättre då. Puss o Kram