tisdag 16 november 2010

Nytt Projekt!

God morgon alla pigga!

Här hemma råder fullkomligt kaos!! Köket ser ut som en katastrof... men så blir det alltid när vi river tag i nya projekt. Kärleken tittade på röran igår och sa; "hur fasen fick allt detta plats därinne!!??" Ja, det undrar jag med... ett utrymme man kastade in saker och snabbt stängde dörren.. ett förråd/klädkammare eller vad det nu var tänkt som. Vi har använt den till allt det och lite till... samtidigt! ;)




Men NU har vi bestämt oss! Det är dags att förvandla det till ett skafferi!! *lycklig*

Väggarna är målade, kärleken har lagt nytt golv... och jag väntar på att tapeten från Masion Decor, ska komma! Sen ska den och alla hyllor upp... och så kommer det roliga till sist; att inreda! *Can´t wait!*

Idag är jag hemma med lilla prinsessan som har hög feber och snuva.. =(  Så tills kärleken och alla prinsarna kommer hem, kryper vi ner i soffan och tittar på Fifi och Blomsterfröna.

Hoppas ni får en bra dag! Sköt om er!
Kram Mia

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hej, jag kan tänka mig att det blir rörigt när man tömmer en hel klädkammare "förråd". Var ska ni göra av alla grejerna nu då? Då kan du sätta in såna där mysiga gammaldax flaskor o glasburkar med hemmalagad saft o sylt. Det blir nog jättebra!! Kram