måndag 15 november 2010

Vintermys!

God morgon alla söta!

Hoppas att ni haft en bra helg! Och att ni firat alla pappor som sig bör.. =)

Jag och älsklingen har suttit och planerat som galningar inför vintern... Det är så mysigt att drömma sig bort och planera vintersemestern osv. Något vi ser fram emot båda två, ja barnen också förstås! Få tillbringa tid uppe i fjällen med massor av gnistrande snö och skidåkning... det kan inte bli bättre! *love*




Jag har klickat hem lite sköna plagg som jag kan gå runt och skrota i, nu på vintern.. Moon Bootsen beställde jag ju svarta, men annars tyckte jag att det passade bra med krispigt vitt... =)

Idag blir det en tur till leverantörerna i Göteborg för att köpa lite julgodis till butiken. Sen ska vi fortsätta pyssla lite här hemma, kärleken och jag.

Sköt om er mina vänner!
Kram Mia

ps. när ni tittar in här, blir jag superglad om ni lämnar en liten hälsning! =)

1 kommentar:

Birgitta sa...

Hej lilla skruttan, hur går det med skafferiet? Wilma o jag har varit ute på en härlig solskenspromenad. Kram Mamma