fredag 10 december 2010

Fredag på Italienska

Halloj alla söta!

Så var det äntligen helg! Efter en vecka hemma med den lilla prinsessan, är jag sugen på något extra gott till middag! Och valet föll på ett Italieninspirerat recept som jag hittat på Allt om Mat.

 Fläskfilé med italienskt täcke!


Receptet hittar ni här. 

Till dessert blir det någonting min farmor ofta gjorde, Citronfromage. Detta är en riktig latmansdessert... vispa påsens pulver med vatten, häll upp i små glas och ställ in i kylen! ...jag tyckte det var gott då, ialla fall...! ;) Någon mer som provat/gillar detta??



Nä, mina vänner! Nu ska jag ta ett tag här hemma, med lite städning och skifta tvätt i maskinen igen. Det är alltid skönt att ha städat lite när helgen kommer. Då kan man tända lite stearinljus, äta gott och umgås med sin underbara familj! Ikväll njuter jag lite extra, då mina stora prinsar är hemma. *love!*

Ha en superskön fredag!
Kram Mia


Inga kommentarer: