lördag 11 december 2010

Katastrof gånger plenty!

Stooor Suck!

Hej mina rara vänner! Hoppas ni haft en bättre vecka än jag. Denna veckan har varit total disaster för mig på måånga sätt!! Jag blir så uppgiven.. så trött. Inget har gått min väg, tom butiken har haft en sämre vecka än på länge... *suck* (förlåt, men jag måste bara skriva av mig det..!)

Nåväl, det är bara att bita ihop så gott det går och ta nya tag.. Snart är det ny vecka och nya möjligheter!

Idag har vi haft julmys här hemma. Vi började med att dra på hela familjen vinterkläder och pölsa ut i den djupa snön. Ut i skogen för att leta efter en gran! Men det var inte det lättaste... till slut hittade vi en hyfsad gran och tog med oss hem. När vi reste den nådde den upp till taknocken (vilket innebär ca 4,8m!!) i år igen!! Men eftersom kärleken lovat mig en mindre gran i år, höll han sitt löfte och sågade av den ca 50 cm!?!! Jaha... det var ju stooor skillnad!! ;)
Här ser ni förra årets julgran...



Ska visa er den imorgon när vi klätt den färdigt.
Sen var vi såå sega, åkte iväg och köpte världens godaste pizza, bakad i stenugn. Åh, vad jag älskar denna pizzeria! Supertunn botten och så fräscha råvaror! Mmmm....







Ha en fortsatt trevlig lördagkväll och sov gott!
Kram Mia

Inga kommentarer: