lördag 29 januari 2011

Äntligen helg!





Snart har jag jobbat färdigt för denna veckan och då får jag äntligen fira lite helg!
Det har varit en väldigt rolig dag på jobbet idag, med många glada kunder. Vem blir inte glad av godis..!? =)

När jag slutar, kommer kärleken och hämtar mig. Vi ska ner till mina föräldrar och låna deras tvättstuga lite. Vår torktumlare har ju gått sönder och jag behöver tvätta lite lakan och handdukar. Handdukarna blir så sträva om de får hängtorka..

Och så blir det lite god mat med dom och kanske en promenad längs kajen.. Eriksberg är så vackert på kvällen när man ser ut över hamnen och alla gatlyktor som är tända. Då kan jag ibland längta tillbaka till storstaden! Men jag gillar ändå lugnet och naturen inpå knuten som det innebär att bo på landet, ialla fall för oss. ♥



Hoppas ni får en mysig lördagkväll!
Kram Mia


Inga kommentarer: