måndag 31 januari 2011

Vardagsrum




Hej alla goa!

Jösses, vad helgen gick fort! Nackdelen med att jobba lördagar, är att helgen är förbi innan man hinner blinka. Även om jag är ledig på måndagar blir det lite kort..

Igår hade vi lite av en röj & rensardag här hemma. Vi fick sorterat undan lite saker och ställt upp på vinden och så. En sväng till tippen hade inte varit fel...
Vardagsrummet stod på tur att få lite kärlek och omtanke. Vi har inte riktigt fått ordning på det, som vi vill... Jag vet inte riktigt vad jag ska ha i mina fönster osv. Men vi flyttade runt lite möbler, satte upp mina ljuslampetter som legat sen i somras... Och igår kväll när vi var klara, var det riktigt trevligt att krypa upp i soffan och slappa med en film.

Vardagsrummet är inte klart, men just nu känner vi oss nöjda som det är så länge!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: