lördag 1 januari 2011

En flickas dröm!






Min lilla prinsessa är inte så stor ännu, men när hon blir äldre finns det mycket underbara, ljuvliga leksaker jag skulle vilja köpa till henne.
Älskar att jag har ett litet flickrum att inreda.. det ska vara vitt och svagt rosa, ljuvliga pasteller och allt får gärna matcha!

När vi var i England köpte vi söta tapeter till henne på Laura Ashley, rosa med små fjärilar på. Dessa ska matchas med en randig tapet har jag tänkt. Troligtvis... eller nej förresten, jag är säker.. den ska vara vit och samma nyans av rosa. Hon får vita möbler och detaljer i olika rosa nyanser....




Ett ljuvligt dockskåp ska pryda sin plats i rummet också. Och jag har hittat ett som skulle vara en dröm, ..En flickas dröm! Detta dockskåp finns i flera leksaksbutiker på nätet och tillbehören är många! Enda nackdelen är väl att allt sånt är ganska dyrt... Men vackert är det och drömma om det sagolika flickrummet är gratis, eller hur!? ;)


Idag har vi haft besök av ett par goda vänner till oss, vi har ätit god middag och pratat ihjäl många timmar, som det alltid blir när vi ses! Det är så roligt!! Nu ska kärleken iväg och hyra film, sen blir det horisontalläge i soffan och bara ta det lugnt.

Ha en bra kväll!
Kram Mia

Inga kommentarer: