måndag 3 januari 2011

Here we go again...



God fortsättning på er!

Har ni avgett några nyårslöften??
Jag har planerat för vissa förbättringar och mål, för år 2011. Framförallt handlar det om att skapa rutin kring saker och ting, både med företaget och privat. För att göra livet enklare för mig själv..!

Jag har inte riktigt struktur på tex. pappersarbetet i företaget, utan jag sitter med det i tid och otid... Och när det är dags att lämna in alla papper för deklaration varje månad, är det ofta några kvitton som saknas...!?? Dom ligger inte där dom ska, och då springer jag runt som en gasell och letar!
Denna gången var det likadant... jag hittar ju dom till slut, men det är samma visa varje gång tycker jag..!? Så himla irriterande... =(




Med andra ord, är det dags att organisera upp det hela och skapa bättre rutiner, smart  förvaring mm.
Detta är ett av mina nyårslöften.. organisera och planera!

Kram Mia

2 kommentarer:

Room of karma sa...

Hej sötnos! Vilken skön bild du funnit med HELP!
Men du kan man tappa 16,5 k så kan du lägga dinna papper i högar, det vet jag att DU fixar!
Vill du något så fixar du det! Sådan är du! & det är det jag gillar dig för.
LOVE CC

Villa Humlebo sa...

Söta du! Visst är bilden helskön! Precis så känns det emellanåt.. =)

Klart jag fixar det med!!

LOVE U TOO!!