onsdag 19 januari 2011

Snygga svängar och After ski

Idag mår vår lille prins sisådär... han har kräkts idag! =(
Både jag och maken är eniga om, att får vi en släng av maginfluensa här uppe nu, drar vi hem tidigare. Drabbar det oss, är jag hellre hemma där jag har en tvättmaskin till hands. Men peppar, peppar.... Vi håller tummarna för att det var den urusla buffén vi åt igår... Dåligt uppvärmt och temperaturen på maten var definitivt inte 70C. Nog om detta...




Stora killarna förvinner ut i backen direkt efter frukost, sen drar även maken och lillprinsen iväg. Jag och prinsessan promenerar efter med vagnen och videokameran nerpackad. Lillprinsen åker riktigt bra nu och gör stora fina svängar..! ♥
Skiddagen avslutas i Ski Lodgen eller på en fartfylld afterski! Hela familjen älskar det!! Lilla prinsessan gungar i takt med musiken med lånade hörselskydd för barn. =)




Igår smet jag och lillprinsen in på Majkens Sylta, där vi värmde oss framför brasan och drack varm choklad med vispgrädde.. Mums!

Ha det gott!
Kram Mia

1 kommentar:

sussi sa...

Majkens sylta kände igen brasan. där jobbar min dotter. Kram sussi.