torsdag 24 februari 2011

Converse

Hej du!

Det blev ett sent inlägg idag... so much to do, so little time..! ;)

Hemma fortsätter kärleken måla köksgolvet. Det blir såå fint, som nytt! När allt är målat och klart ska jag visa er hur det blev. Såg att jag faktiskt aldrig visat mitt härliga kök riktigt... får väl bjuda er på det snart! =)


Lill-prinsen hemma hade riktig summer-feeling igår! Han fick nya supercoola Converse! Först hade jag bara tänkt att han skulle prova dom och sedan stoppa undan dom tills våren kommer.. Men i väntan på våren tyckte han att han gott kunde ha på sig dom inne ialla fall. Han traskade runt med dom hela kvällen, klart nöjd över sina nya skor. Så nöjd att han hade smugit upp och tagit på sig skorna, och gått och lagt sig igen!! ;) Försiktigt fick jag lirka av honom dom, så att han inte skulle vakna...

Ha en fortsatt trevlig kväll, alla!!
Kram Mia

Inga kommentarer: