fredag 25 februari 2011

la oficina!



Sköna fredag!!

Idag tänkte jag faktiskt bjuda er på en liten inblick i mitt kontor på jobbet! =)
Jag har röjt och slängt en massa papper och annat skräp, så då tänkte jag passa på att visa er när det är hyfsad ordning här! För det är det inte alltid... ;)

Väggarna i kontoret skulle jag vilja måla om , men det har jag tyvärr inte haft tid med. Idag är dom pissgula och jag skulle vilja ha dom vita åtminstone... Nåväl, Välkommen in!


 anslgstavlan med nät är köpt på In my house.





duk fr. Nyblom o Kollén, kruka fr. Blomsterlandet.


Nu måste jag återgå till jobbet!
Ha en mysig fredag!!
Kram Mia


3 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej Marie, vad fint det ser ut på ditt kontor. Kram Mamma

Room of karma sa...

Hej!
He he he he he he he he
It´s Me!
CC

Villa Humlebo sa...

Hej!

hehehe... det är du och min lilla mamma..
mina största fans! ;D

*love*