torsdag 24 mars 2011

Garden Girl!

Vaknade upp till en strålande sol...
 och termomertern utanför kontoret visar just nu +12°C! Underbart!!


Hej min vän!

Det är mycket som händer runt mig nu, men jag får grepp om det och organiserar ihop det hela. Det här kommer flyta på fint snart! Självklart är det mitt företag och min butik jag pratar om! ;)
Det är fullt upp fram till påsk nu, och det är väldigt roligt!

Dessutom är det vår i luften och snön har smält bort från vår gräsmatta,  det känns såå skönt! =)
Jag blir väldigt sugen på att ta fram alla räfsor, grepar, spadar och annat o städa bort vintern. Rensa lite i rabatter och så...
Man kanske skulle skaffa sig ett par trägårdsbyxor.. lite mer girly..?! Idag använder jag vanliga jeans, eller snickarbyxor.. men dessa från garden girl skulle vara trevligt!



Ta vara på den här dagen, så ses vi snart!
Kram Mia

ps. Garden girl finns bla att köpa här!

Inga kommentarer: