onsdag 23 mars 2011

Kvalitetstid med stora prinsen!

Igår hade jag och min stora tonåring en heldag tillsammans! Såå mysigt!!

Vi började med ett inbokat läkarbesök, sen åkte vi ut till min väninnas salong. Perfekt att lyckas pricka in flera saker på samma dag, när man ändå ska till stora staden! Och vi båda fick ta plats i frisörstolen.
Sonen ville fixa till sin frisyr, putsa den lite.. och jag passade på att göra ljusa slingor och klippa av ca 20cm av håret!! :o)
Och jag är så himla nöjd! ♥



Vi slank in på Le Pain och beställde var sin liten toast med sallad, och en macron med citrussmak till dessert. Jag åt min macron, medans kaffet var varmt.. jag Avskyr verkligen kallt kaffe! ...men, det skulle jag inte gjort.. för den "lilla" toasten var en stooor jäkla monstertoast!!! Jag som tänkte, franskt är bra; stor tallrik-lite mat! ;) hahaha...



Nåväl, sen blev det shopping, där sonen äntligen fick köpt skor och allt annat han nu behövde.. Tänk att det alltid behövs lite nytt när våren kommer..! ;D
Men det tycker väl vi alla!

Ha en superbra dag!
Kram Mia

Inga kommentarer: