tisdag 5 april 2011

Grand Design

Vilken härlig grå färg vi har på himlen idag!?

Nåja, igår var det strålande väder och jag tog mig en tur till Fritsla Tyglager. Egentligen skulle jag åkt själv, så jag kunde gått runt och tittat i lugn och ro. Men nu hade jag mina små änglar med mig, så det blev inte fullt så fridfullt som jag hade velat.




Smått hyperstressad fick jag ialla fall köpt lite nya fräscha sängkläder och prydnadskuddar från Grand Design... och en supercool "flagga" som ska upp på väggen i vårt sovrum.
Jag får komma tillbaka och fortsätta handla en annan dag, när småttingarna inte är med.
Denna bilden är från GD´s katalog, jag ska visa er mina inköp snart.. =)

Tack! Lena för att du stod ut med oss..! ;)

Och jag älskade din snygga kavaj från Hunkydory, ångrar att jag inte köpte en sån...

Titta in på Lenas blogg här! Butiken är väl värt ett besök om du har vägarna förbi Borås med omnejd i sommar!

Kram Mia

Inga kommentarer: