onsdag 6 april 2011

Österlen!

Drömmer om en riktig semester... Inga klockor, inga måsten, ingenting annat än jag, kärleken och mina underbara barn!




Hallå du!

Idag är det lika grått och smått regnigt ute... Vad passar inte bättre än att sitta och drömma om en härlig semester!?

Förra sommaren var vi i Österlen för första gången och jag måste säga, att jag är sååå förälskad! Om jag får som jag önskar, bor jag och min familj i en stuga på Österlen till sommaren...
 Jag letar efter stuga eller lägenhet för sex personer att hyra en vecka.. Hittar jag den, är den bokad! ♥
Så håll tummarna för att jag får napp, någonstans!

Välkommen med tips om boende!
Kram Mia

1 kommentar:

My Secret Rooms sa...

Som "granne" med Österlen önskar jag dig lycka till :-) Instämmer i att det är underbart här - särskilt på sommaren!!