torsdag 26 maj 2011

Aldo shoes





Grattis Stockholm!

ALDO kommer äntligen till Sverige! Aldo öppar sin första svenska butik i huvudstaden, nu i maj!
Detta är världens största skokedja, med över 1000 egna butiker, runt om i världen! Jag hoppas att de öppnar en webbutik här i Sverige, som de har i tex Storbritanien och USA... of course! ;)
Se till att hänga på låset tjejer, för kolla in de här godingarna bara...





 Här finns flera par jag gärna skulle ha! Jag älskar skor och jag önskar att jag hade en walk-in-closet, med bara skor! Men det är ju inte så ofta som denna mamman kommer ut på glamorösa tillställningar där man behöver ha en stor, härlig samling skor! Men drömma är alltid fritt... ♥
Sandalen ovan med fjädrar tycker jag är urläcker och hade gärna burit dem till svala vita linnekläder, och ett matchande halsband med läderrem.

Ha en fin dag! 
Nu ska jag smita iväg till tapetaffären och kika efter tapeter till sovrummet.
Kram Mia

Inga kommentarer: