fredag 27 maj 2011

Snuvad på Konfekten...


..ja, det kan man säga! 


När jag kom till jobbet idag för att fylla på inför de två sista dagarna av utförsäljningen, möttes jag av en omfattande vattenläcka! :( 
Det rinner och droppar in i stora delar av butiken, och även på lagret. En del varor är givetvis förstörda och även  en del inredning. Så nu uteblir den sista utförsäljningen... *suck!* Det var ju inte så här det skulle sluta..!


Nåväl, jag har gått här och försökt rädda vad som räddas kan. Moppat upp så mycket det går och satt ut hinkar och burkar överallt, men så börjar det droppa på något nytt ställe. Tråkigt nog ska det kanske bli mer regn, så nu gör jag inte mer utan packar ihop och går hem för stunden.
Jag får väl titta hit lite senare och se hur det fortskrider! Känns så tråkigt!!


Nog om det!


Hoppas Ni får en fin helg!
Kram Mia

Inga kommentarer: