fredag 1 juli 2011

Gunghäst!

Det är inte alltid saker och ting blir som man tänkt sig... Jag började dagen med att försova mig, då min mobil hakat upp sig med något felmeddelande. Så larmet ringde inte alls... *suck*


Efter att klätt på de små barnen  och lämnat dem på dagis, där de får äta frukost i lugn och ro som tur är! Är jag nu hemma igen.. Nu ska jag äta frukost, sen in i duschen innan jag ger mig i kast med dagens arbete. :)


Igår hämtade jag ut ett stooort paket på posten! Jag hade lite problem med att få in det i bilen, trots att jag har en V70... jag hade av någon anledning barnvagnen och sulkin i bilen också!?
Nåväl, paketet innehöll det här!





En ljuvlig gunghäst från Teddykompaniet i Båstad. Jag har tittat på en sådan, sen prinsessan föddes. Men de kostar runt 1200kr, och då vill jag att hon ska vara tillräckligt stor för att kunna använda den. 
Men nu såg jag den på Campadre till halva priset... *klick klick*


Hon älskar den och även lill-prinsen tyckte den var rolig att gunga på! ;)
Ha en fin dag, nu måste jag sätta fart!
Kram Mia

Inga kommentarer: