lördag 2 juli 2011

Datapyssel och prickar!


Jag sitter just nu och försöker pussla ihop layouten på bloggen... jag flyttar runt bilderna lite, ändrar layouten fram och tillbaka. Det är lite klurigt, jag vill ha det på ett visst sätt men det är svårt att få det rätt. Jag gillar när det är stilrent och kanske ändrar om lite grann. Så bloggen kanske byter utseende lite fram och tillbaka under en tid framöver... det är bara jag som inte kan bestämma mig! ;)


Idag var vi och fikade hos ett par goda vänner, och det var så himla trevligt! De bygger hus precis som vi, fast ännu lite större. Och frun i huset har en fingertoppskänsla när det kommer till detaljer, ja mannen med! Åååhhh! Så fint de har gjort! Jag älskar att bli inspirerad av andra som också bygger själva.. man utbyter tips och idéer, samt smarta lösningar. *härligt*





Idag börjar min semester lite i förtid, för lill-prinsen har fullt av prickar på kroppen, Vattkoppor!! Och det kliar nog extra mycket nu när det är lite fuktigt och varmt ute. Jag hoppas faktiskt att lilla prinsessan får det också, så är det över sen. Då har alla i familjen haft det! När jag berättat om detta på min facebooksida, har två väninnor ringt och vill komma och hälsa på med barnen... hihi.. det är ju bra om de får det när barnen är små! Så jag får väl passa på att baka lite, när jag ändå ska vara hemma och ta emot glada mammor och leksugna barn!

Nu ska jag fortsätta med min dejt med tvättstugan!
Ha en fin kväll!
Kram Mia

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Jag ville bara tala om att jag beundrar dig min dotter. Du är så duktig o kreativ, både med huset o din blogg. Och detta med prickar o bjuda hem andra mammor med barn som vill ha prickar!! Hi, hi! Kram Mamma

Villa Humlebo sa...

Tack lilla mamma!
Hoppas vi ses snart och att vi kan åka på semester sen när de är friska igen. Vi vill också till Österlen! :)

Kram