måndag 12 mars 2012

Bad Hairday!!

+9°, visade termometern utanför köksfönstret i morse!
 Och till en början hade vi sol, men nu har det blivit lite mulet...



Här har vi sjukstuga i Villa Humlebo, och det snoras och snörvlas i vart och vartannat hus, kan man läsa nu! Tråkigt med dessa förkylningstider. Men det är ju samma visa varje vinter/vår, så det är väl bara att härda ut! Jag är ändå glad att barnen inte är såå små och bräckliga längre, utan att en Ipren, vätska och någon isglass här och där... samt lite pussel, spel och någon bra film, så är det ok!


Jag är väldigt sugen på att boka tid hos frisören a.s.a.p. för jag känner mig inte alls hemma i denna mörka färgen!! Ett förhastat beslut, men jag tänkte att håret behövde vila lite... Jag är väldigt dålig på att göra vårdande inpackningar osv. Är för mycket i farten för det...
Bilden på inlägget nedan, är mao inte up to date, utan det är såhär jag ser ut just nu... ungefär.. ;)
men det är åt det ljusa hållet jag vill igen!
Så fort barnen är friska och maken är hemma, ska jag boka tid hos frisören. Åååh, vad jag längtar!! ;)

Nu är det sjukstuga, och samtidigt pysslar jag med lite klädvård här hemma!

Sköt om er så länge!

Kram Marie

1 kommentar:

Skattelyckan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.