tisdag 13 mars 2012

Beach 2012...





Ja jösses, det börjar bli bråttom att ta sig i kragen och komma ut i motionsspåret om man vill komma i form till beach 2012. Jag har lååång väg dit, kan jag säga! Är inte alls i den form jag skulle vilja vara...
Och det är även min kosthållning som inte är så bra. Jag har slarvat alldeles för länge nu, och det syns, om man säger så..! ;)

Men tillsammans med ett gäng laddade tjejer, ska vi from idag, köra sund och bra kost, samt kicka igång våra träningspass. När barnen nu börjar bli friska, kan jag äntligen komma tillbaka till gymmet eller mina powerwalk!

Inget fusk, inga ursäkter... Nu kör vi!! :)


Det är en strålande dag och vi är hemma idag med, för att vara på den säkra sidan. Lill-prinsen hade ingen feber igår, och har ingen nu. Han längtar förstås till förskolan, men imorgon ska vi bege oss tillbaka till arbetet och förskolan.
Även jag längtar ut från dessa väggarna!

Hoppas ni får en fin dag i det vackra vädret!!


Kram Marie

1 kommentar:

MISS ALICIA sa...

Hej!

Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där hittar du spännande brittiska märken.

Vänliga Hälsningar,
Miss Alicia