tisdag 20 mars 2012

Lite Sommarfeeling...



Att solen gör nytta för kropp och själ, det vet vi nog alla. Att få sitta mot solväggen så här på vårkanten, det är som balsam för själen...
Dags att se över garderoben mao. Barnen har alltid brist på kläder när årstiderna skiftar... jag hinner inte med i svängarna! ;) Men jag surar inte för det, utan beger mig gärna ut och shoppar det som behövs! ;)

Just nu är det skor.. ett paket ligger och väntar på posten, som jag ska hämta ut imorgon. Lill-prinsen ville ha exakt likadana som förra sommaren, och som tur är hittade jag det i en webbutik. Och jag älskar själv dessa skor, coola Converse!


Jag har tagit fram mina Ralph Lauren och kastat in dem i tvättmaskinen, så nu är de vita och fina igen! :)
Imorgon är det jag som får lite sommarfeeling i mina vita skor, om vädret tillåter!

Nu ska jag göra mellanprinsen sällskap över en kopp tea.
Sov gott, när ni nu kramar kudden!

Kram Marie

Inga kommentarer: