torsdag 22 mars 2012

Tanka Energi...



Hade det funnits ett ställe man kunde tanka lite energi på, hade jag stått först i kön! Jösses vad trött jag är...!? Våren borde ge energi, men just nu är jag bara superstressad!!

Om några få veckor är mitt vikariat slut, och oron för vad som komma skall, håller mig i ett järngrepp. Jag brukar inte oroa mig, utan tänka att det ordnar sig... Men jag har aldrig behövt oroa mig, då jag alltid haft ett nytt inspirerande arbete att gå till. Men nu är det tomt...

Jag har dock en plan B. Och jag får hålla mig fast vid den planen!
Jag skulle göra vad som helst för att ha ett nytt arbete att gå till, jag kommer klättra på väggarna om jag står helt utan arbete nu! Gå hemma och puffa kuddar är inte min grej.. jag är gjord för att arbeta!! ;)


Nåväl, det ordnar sig tillslut..!!?

Hoppas ni får en fin dag!
pssst... återkommer med bilder från "master bedroom", snart!



Kram Marie



Inga kommentarer: